1988575.jpg

Joskus elämässä tulee hetkiä, että Onni on puun takana. En ole ehtinyt blogiani päivittämään, kun näin syksyisin minulla on niin mahtava ruokahalu. Tämä ilmiö toistuu joka syksy! Samoihin aikoihin minua alkaa niin kovasti väsyttämään. Toivoisin voivani vaan makoilla petissä Mamin kyljessä. Se on niin mukavan lämmin aina töistä tullessaan.

Syksyyn sai koko perheemme piristystä kun Onni tuli käymään. Onni istui Mamin tuolilla. Onni valloitti sohvan... koko talo oli Onnia täynnä. Voiko mukavampaa tapaa viettää viikonloppua.......

No arki on lyönyt Mamia ja Papia päin näköä kuin "märkä rätti". Kummallisia sanontoja suomen kielestä löytyykin.... ja he ovat nyt ihan poikki. Onneks karkaavat kohta lomalle Egyptiin. Tällä kertaa minä EN myöhästy lennolta... passini taitaa vaan olla jossain hukassa... HAUKOTUS.. kömmin takaisin vuoteeseeni...

Syysterveisin Charles

P.S. Kiitos täti-energialle, minulla on oma NAPPI.. laitan sen tuonne jonnekkin laatikkoon, niin saatte napata. Ilmoitattehan kuitenkin minulle, että minne kaikkialle käpäläni ovat ylettyneet...