1604766.jpg

Saanen esittäytyä Teille kohteliaimmin. Nimeni on Charles synnyimaani Prinssin mukaan. Sukunimeni olen saanut Lontoon Metron Northerlinen kuulutuksista, joita olen matkoillani saanut kuulla enemmän kuin tarpeeksi. Pleas mind the gap, kuuluu juuri tuon linjan jokaisella asemalla. Tästä on tietysti syntynyt vitsi, joka on laajentunut aina jokiristelyistä lentämiseen. Thames joelle ristelemään mennessä saa kuulla saman asian hiukan toisessa muodossa.... Mind the splash... ja lentokoneissa Mind the crash. Syntymänimeni se ei ole, sillä en alkuperäistä sukunimeäni tiedä. Samoin karhujen kasvatuskodissa Hamleys´n tavaratalon Bild a Bear Factorylla, ei kukaan henkilökunnasta tiennyt sukunimeäni. Olen kuitenkin äärimmäisen onnellinen karhu, sillä brittinä rakastan olutta. Suomalainen olut on hyvää...nam..slurp. On ihanaa kun vaahto takertuu kuonooni ja saan nuolaista sen pois. Mainittakoon myös, että adoptioperheeni on vallan mahtavaa porukkaa, he kyllä huolehtivat minusta hyvin. Vaatteenikin he ostavat Lontoosta. Tosin viime reissulta minä myöhästyin. Nukahdin olohuoneen kirjahyllyyn, joten myöhästyin koneesta...

Oluen juonnin lisäksi harrastan erilaisia kädentöitä. Virkkaan, neulon, kudon, askartelen, moottoripyöräilen, touhuan puutarhassa jne. Olen hyvin aktiivinen karhu, enkä näin citykarhuna nuku kovinkaan pitkiä talviunia. Talon lapset ovat ottaneet minut vastaan avosydämin, he pitävät minusta hyvää huolta. He ovat rakentaneet minulle oman sängyn ja ommelleet lakanat. Äitini, siis se adoptioäitini, tosin joskus kiusaa minua ottamalla valokuvia, kun sovitan joitakin tyttöystävälleni Dianalle tekemiä käsitöitä.

Tervetuloa sivuilleni, toivottavasti Tekin viihdytte täällä.

Love Charles