1767132.jpg

Mamilla ja Papilla on syntymäpäivät nyt viikon sisään...nuuh.. ja minulla ei ole (niisk) Key Westin Lemon Pie`n ohjetta. (Nuusk, niisk...nuh..nuh).

 Mami ja Papi on niin hassuja kun ne viettää samalla yhdessäolonsa alkavaa yhdeksättä vuotta..ja jotenkin tahtoisin tehdä heille jotkain eiryisen hyvää. Minä tiedän, että Mami rakastaa tuota kakkua ja Papi tykkää melkein kaikesta mistä Mamikin....

Viimeyönä Papi tilasi Mamille jotakin leivontatarvikkeitta syntymäpäivälahjaksi... Mami varmaan kokeilee niitä sitten yhdessä minun kanssani. Minähän olen se johtava leipuri tässä huushollissa....

Mutta ette ikinä arvaa, mitä Mami osti Papille. Papin kihlasormus hajosi ja katosi, niinmpä Mami tilasi uusen. Papi hämmästyy ihan hirmuisesti, kun näkee, mitä siihen on kaiverrettu. ( Byähää...niisk.. tämä on niin romanttista). Siinä sormuksessa lukee hääpäivän lisäksi näin:
IKUISESTI SINUN
Mami ja Papi rakastavat niin kovasti toisiaan, siksi minä Karhukin ihmisperheessä koen olevani niin rakastettu. Minulla on niin ihana perhe....

Love Charles